10 Ekim 2019 Perşembe

Cardiff'in 'İhmali' doğusu dönüştürülmeye hazır



ROYAL AIR FORCE

Resim yazısı

Flight Lt David Stark hayatı tehdit edici olmayan yaralanmalara maruz kaldı Arındırıcı Kil Maskesi A Ölümcül bir kazaya karışan Red Arrows pilotu, neredeyse kesinlikle yorulduğunu ve dikkatinin dağıldığını söyledi, araştırmacılar şunları söyledi:

Servis Sorgu Paneli (SIP), dikkat dağıtmanın 20 Mart 2018'deki Uçuş Lt David Stark'ın eylemlerini doğrudan etkilediğini tespit etti.

41 yaşındaki Kent doğumlu Cpl Jonathan Bayliss, bir Hawk uçağı Anglesey'e çarptığında öldü.

Uçuş Lk Stark, uçaktan çıkarıldıktan sonra hayati tehlike oluşturan yaralanmalara maruz kaldı.

Daha sonra hastaneden taburcu edildi.

SIP raporunda, jet, Lincolnshire'daki RAF Scampton'a uçmadan önce, bir motor arızasını canlandırmak amacıyla RAF Vadisinden ayrıldığını belirtti.

Antrenman manevrası sırasında, uçak pistin yakınında durdu ve düştü, kurtarmak için çok alçaktan uçuyordu.

Uçuş Lt Stark panel tarafından deneyimli bir pilot olarak tanımlandı. WA Alıştırmaya aşina.

Resim yazısı

Cpl Jonathan Bayliss Ocak 2016'da Red Arrows ekibine katıldı.

Soruşturma genellikle çalıştığı bulundu 07: 30'dan 17: 30'a kadar ve rutini "dinlenme için yeterli zamanı" içermiyordu; bu da kazaya katkıda bulunan bir faktördü.

Kendisini soran bir hava trafik kontrol çağrısıyla dikkatinin dağıldığını belirtti. Raporda, uçağın iniş takımının kazadan kısa bir süre önce düştüğünü doğrulamak için

Pilotun hareketleri, durumsal farkındalığın azaldığını "çok büyük olasılıkla" yaptığını söyledi. 'Güvenlik sorunları' gecikmesi Red Arrows'u araştırıyor

Red Arrows kaza kurbanı 'istisnai' idi

Panel sonuçlandı: "Eleştiricinin kritik anında, durum geliştikçe ortaya çıkan tehlikeler. "

Red Arrows pilotlarının hissettikleri baskıların" kaynak kısıtlamaları tarafından daha da kötüleştiğini "ve mühendislik ve hava güvenliği personelindeki" eksikliğin "yol açabileceğini ekledi. Gelecekteki bir olayla ilgili olarak.

Soruşturma, Lt Stark'ın "uçağın yere çarpacağı etkileyici bir şekilde gerçekleştirildikten sonra" çarpışmadan yarım saniye önce fırlatıldığını buldu ve onun uygun şekilde uyarması için yeterli zaman yoktu. Mühendis.

Cpl Bayliss, Dartford, Kent'te doğdu ve 2001 yılında RAF'a katılmadan önce Brands Hatch motor yarışlarında çalıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder