23 Aralık 2019 Pazartesi

Endonezya otobüsü 25 ölü bırakarak dağ geçidi içine daldı

Telif hakkı

GETTY IMAGES

Boeing, 737 Max uçağını içeren iki ölümcül kazadan sonra firmaya olan güveni geri kazanmak için CEO'su Dennis Muilenburg'u ateşledi.

Boeing'in güvenlikten önce kâr Mum dair suçlamalara yol açan felaketlerde 340'dan fazla insan öldü.

Kurbanların aileleri, Muilenberg'in istifasını gecikmiş olarak karşıladı.


Boeing, 2009 yılından bu yana firmanın yönetim kurulunda görev yapan ve yönetim kurulu üyesi olan David Calhoun Mevcut başkan, icra başkanı ve başkan olarak.

"Bay Muilenburg'un istifası doğru yönde atılmış bir adım olsa da, Boeing Şirketi'nin kurumsal yönetiminin yenilenmesi gerektiği açıktır." Mart ayında Ethiopian Airlines Flight 302 düştüğünde karısını, üç çocuğunu ve kayınvalidesini kaybeden Njoroge.

Bay Calhoun "teçhizat değil İş için kişi "diye ekledi.

Boeing'in kokpitinde neyin yanlış gitti?

Boeing, Ocak ayında 737 Max üretimini geçici olarak durdurmak için

ABD'li regülatör Boeing 737 çarpışma risklerini biliyordu

Boeing artık güvenilir bir şirket değil '

Babası da Etiyopya Havayolları uçuşunda öldürülen Zipporah Kuria, dedi Muilenburg "çok uzun zaman önce" değiştirilmeli, ancak kazaların sorumluluğu paylaşılıyor.

"CEO haline gelen kişi de dahil olmak üzere çok daha fazla insan istifa etmiş gibi hissediyorum."

'Gerekli' değişim

Boeing, ilk önce Endonezya'da ve daha sonra Etiyopya'da birbirinden beş ay içinde iki 737 Max uçağı düştüğünden beri yoğun bir inceleme altında. />
737 Max filosu Mart ayından bu yana dünya çapında karaya oturdu.

Şirket bu yıl sonuna kadar tekrar en çok satan jeti havada bulundurmayı umurken, ABD düzenleyiciler bunun onaylanmayacağını açıkça belirtti Bu kadar hızlı bir şekilde gökyüzüne dönmek istiyorsa.

Telif hakkı

REUTERS

Resim yazısı

Ethiopian Airlines Flight 302

Geçtiğimiz hafta Boeing, uçağın üretimini durduracağını söyledi.

Ardından Cuma günü, şirketin Starliner uzay aracı teknik problemlerle karşılaştığında bir kez daha ünlendi. Uluslararası Uzay İstasyonuna doğru yolu almasını engelledi.

Boeing'in kurulu, "ilişkileri onarmak için çalışırken şirkete olan güveni geri kazanmak için liderlikte bir değişiklik yapılması gerektiğine karar verdi. düzenleyiciler, müşteriler ve diğer tüm paydaşlarla ".

Özel sermaye yöneticisi Bay Calhoun 13 Ocak'tan itibaren devralacak.

2011'den beri yönetim kurulu üyesi Lawrence Kellner derhal icracı olmayan başkan olacak.

"Şirketin yeni liderliği altında Boeing, etkili ve kapsamlı olmak üzere tam şeffaflık için yenilenmiş bir taahhütle çalışacak. FAA [Federal Havacılık İdaresi], diğer küresel düzenleyiciler ve müşterileri ile roaktif iletişim "dedi.

Medya altyazısı

Senatör," ben başlamadan önce yürüyeceğini "söyledi A 737 Max "

Heyete rağmen, Washington'daki en sert eleştirmenlerden bazıları firmanın iletişim bilgileri hakkında hala soruları olduğunu söyledi

Çin daha akıllı hale geliyor - ama ne pahasına?

Telif hakkı

GETTY IMAGES

Resim yazısı

Shenzhen, sadece 30 yıl içinde fütüristik bir şehre dönüştü Mum Otuz Yıllar önce Shenzhen, çeltik tarlalarıyla çevrili bir balıkçı köyüydü.

Ardından, yabancı yatırımlara izin vermek için Çin'in ilk özel ekonomik bölgesini inşa etme planı geldi ve sessiz kırsal manzaradan özel işletmeler ve fabrikalar büyüdü. Zamanla bir şehre dönüştü.

Şimdi 12 milyonluk bir nüfusa sahip olan Shenzhen, Pearl River Deltası'ndan aşağı inen büyük bir kentleşmiş alanın sadece bir parçası.

Çin'in akıllı şehirleri hırsları dünyanın en büyükleri arasında. Ancak, gözetim teknolojilerinin sakinlerin yaşam kalitesini artıracak mı yoksa sadece onlara daha yakından bakmak için mi kullanılacağı konusunda sorular var.

Temiz şehir

2050'ye kadar, şehirlerde yaklaşık 292 milyon daha fazla Çinli yaşayacak. Nüfusun% 58'inden fazlası, 1980'deki% 18'e kıyasla kentsel sakinler.

Yetkililere göre, 160'ı bir milyon veya daha fazla insanı içeren 662 Çin şehri var.

Son zamanlarda Barselona'daki Smart Cities Expo'da Shenzhen, en büyük sergilerden birine sahip oldu.

Telif hakkı

GETTY IMAGES

Resim yazısı

Shenzhen'deki teknolojinin en büyük odak noktalarından biri trafik ve tıkanıklığı nasıl hafifleteceğidir

Yerel heyet genel müdürü Jiang Wei Dong BBC, hangi teknolojilerin kente güç verdiğini söylüyor.

Onlar, "ciddi kirliliğe odaklandı" dedi.

"Diğer şehirlere kıyasla Shenzhen temiz," diye ekledi. .

Şehir, Çin'deki yollarındaki tüm otobüslerin ve taksilerin elektrikli olmasını sağlayan ilk şehir olduğunu açıkladı.

Daha akıllı ulaşımın yanı sıra yeni bir akıllı sağlık hizmeti var sistemi, kimsenin uzak bir ilden şehre geldiğinde varis sağlık kayıtlarına hemen erişilebilir.

Ancak güvenlik sistemleri hakkında sorulduğunda yanıtı daha az hevesliydi.

"Sadece trafiğe aşinayız. Shenzhen vatandaşları için izleme yok "dedi.

Veri toplama

Çin, şaşırtıcı bir hızla yeni şehirler yaratıyor ve kentsel peyzajı yaratma planları ile yeniden tanımlıyor 19 dev kentsel küme ve 40 milyondan fazla nüfusu olan dünyanın ilk süper şehri.

Bu ölçekte kentsel gelişim verimlilik gerektirecek, hafta içi sıkışmalardan kaçınmak için trafik kontrol edilmeli ve ulaşım CO2 emisyonu ile herkesi öldürmekten kaçınmak için yeşil olmak.

Ancak vatandaşların kendilerinin de daha verimli olmaları gerekiyor. Çöp, bir trende çok yüksek sesle müzik dinlemek, yol boyunca koşarken Işıklar kırmızı - bunlar küçük kararsızlıklar olmayacak ve çok büyük şehirlerde büyük rahatsızlıklara dönüşecek.

Görüntü telif hakkı